streda 4. decembra 2013

Night mandess / 3.časť/ Matie

3.časť príbehu


 El ma potom pozvala tancovať.....Tancovali sme, zabávali sme sa , pili sme. Po asi hodine tancovania som si musela ísť vyzuť tie krasne topánky.  S toho alkoholu  a tancovania mi bolo horko, síce som mala na sebe modré kratase s dlhým pásom, krátke tričko s trblietkami,čierne sandálky na podpätku. Veci som si nahádzala do mojej oblúbenej kabelky od chanel. Okolo pol noci mi do hlavy udrel alkohol.  El to ma mne videla.
"Zaveziem ťa domov??" - opýtala sa ma El , keď sme si sadli.
"Nie, netreba. Zoženiem si taxík"- odpovedala som.
"Nie, zaveziem ťa"- trvala EL na svojom.
" Tak fajn"- El ma zaviezla pred dom.
" El, ty si vždy bola mojím vzorom"- povedala som.
"Prečo?? Nechápem"- pozrela sa na mňa.
" Poviem ti nato iba jedno slovo- Directionerka"- odpovedala a El to pochopila.
"Ďakujem za odvoz , dobrú noc"- povedala som , keď som vystúpila.
" Zajtra sa teda vidíme na skúške"- povedala.
 "Dúfam, že ma teda zajtra nebude bolieť hlava"- dpovedala som. El mi popriala dobrú noc.Skoro som netrafila do posteľe. Ráno som sa zobudila na veľké svetlo. Babka mi odostrela záves.
"No pome s postele Abeille"- povedala a sadli si ku mňe.
"Moja hlava"- jediné čo som zo seba dostala.
"Ja viem, doniesla som ti šumienku"- podala mi pohár. Nechcela som sa napíť.
"Je dobrá na opicu"- hneď ako to dopovedala som sa napila.
Poobede sme mali skúšku. Skúšky sme mali až do premieri. Bol deň premieri a ja som stála za oponov   čakala som na čas, kedy aj ja mám ísť na mólo.  Mala som ísť po El.  Lenže som dostla strašnú trému a ešte viacej vtedy, keď som uvidela v naštevníkoch známe tváre. Boli tam všetci. Všetci 5.  Áno. Chalani s 1D. Boli tam všetci Liam Payne, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Harry Styles a dokonca aj Niall Horan. Musela som si to odfotiť a hneď som to poslala babám .  El išla a bola som na rade ja. El zašla a popriala mi vea štastia.  Išla som. Mala som strašnú trému.  Ako som prišla na koniec móla   uvidela som Liama ako sa na mňa pozerá, hneď som sa musela otočiť a ísť preč z móla. Ako som zašla utekala som na wecko. Zavrela som sa. Mala som takú trému a bola som taká nervózna a k tomu ešte aj Liamov pohľad. El potom prišla za mnou. Sadla si ku mňe.
"Tréma, však?"- opýtala sa.
"Hej, ale strašná"- odpovedala som sa v tej chvílky vyšla zo mňa druhá šabla. Niekto prišiel.
" To je ten prvý deň, neboj nabudúce to bude lepšie"- hovorila El.
"Nie, žiadne nabudúce, nemám na toto"- povedala som.
"Na to, že si nová , išlo ti to dokonale"-  za mnou sa objavil mužský hlas.  Postavila som sa, otočila som sa.  Za mnou stála El v Louisoom objatí.
" O môj bože, to je Louis"- to jediné som zo seba vydala. Louis sa pozrel na El.
"Directionerka"- povedala El.
" Aha,  no na Directionerku je tichá"- povedal a zasmiali sa.
"No to je strašne vtipné " - povedala som.
" Poď, ešte spravíš jednu otočku na prehliadke a zavezim ťa domov"- povedala El.
" Nie, potom pôjdeme do baru"- povedala som a pripravila som sa na odchod. Zasmiali sa.
 "Fájn, tak pôjdeme do baru"- povedala El. Prehliadka prebehla.  Liam aj druhí krát sa na mňa tak isto pozeral. Bolo to strašné.  S El sme prišli do baru. Zobrala ma na poschodie. VIP priestor.
"Dnes budeme mať spoločnosť"- povedala . Zobrala ma k stolu, kde boli chalani. Videla som že sú to 1D až vtedy, keď som bla pri nich bližšie. Louis sa privítal s E a poto išiel za mnou.
"Už si nabrala normálnu farbu"- povedal Louis a s El sa zasmiali.
" Nerob si srandu"- povedala som .
"Takže, toto je Is, Is toto sú Zayn, Harry , Niall  a  Liam"- zoznámili sme sa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára